.

.
.

Bağdat bölgesinde saldırılarda en az 16 ölü

Irak'ın başkenti Bağdat bölgesinde dördü bomba yüklü araçla düzenlenen saldırılar olmak üzere yaşanan şiddet olaylarında en az 16 kişi hayatını kaybetti.
Hastane ve güvenlik kaynaklarına göre bomba yüklü araçlarla düzenlenen saldırılarda 12 kişi hayatını kaybetti. Bu saldırlardan ikisi başkentin güneyindeki Mahmudiye'de, diğer ikisi ise Baladiye ve Hurriye mahallelerinde gerçekleşti.
Öte yandan polis başkentin batısında, başlarına kurşun sıkılarak öldürülmüş halde üç erkek ve bir kadın cesedi buldu. Kurbanların üzerinde işkence izlerine rastlandığı bildirildi.
Irak'taki şiddet olayları Ocak ayında resmi bilançoya göre 1.000'i aşkın kişinin ölümüne yol açtı. Ocak ayı, Nisan 2008'den bu yana en kanlı ay oldu.
Paylaş: Google Plus

Yazar: Adsız

    Blogger Yorumları
    Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder

Rojken ::: DİFHA

iletişim.: Email-Skype.: amedsozdar@hotmail.com

Sohbet Odası

Sohbet Odası
Sohbet Odası